Larsdotter drar kortet..


Här i Oslo är det stört snabba svängar som kommer kan man ju lätt säga..
Har sjukt ont i magen, men detta ska gå skit bra!!

Sätter mig själv på test och det gillar jag, men efter att ha jobbat på Ginatricot känns det som om man klarar allting :P (Positivt)

Hade en sjukt bra chef på slutet som man lärde sig väldigt mycket av, så det har jag med mig i bagaget..

Slutade 1600 idag, fick inte jobba övertid för högsta chefen, eftersom jag har jobbat så mycket åh de vill inte att jag ska bränna ut mig själv!!

Oj kom på nu jag inte ätit nått under denna dag :O Blir till att äta baugetten som jag skulle äta till lunch, men tack vare den illaluktande gubben så han jag endast ta två tuggor..... INTE OKEJ!

Nu ska jag och Seb gasta på stan och spendera lite pengar, för det får vi, så som vi sliter och har oss :)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: