Snurrelarsdotter

Ojojojoj ojojojojjoj..
Idag jobbade inte jag övertid, utan endast en helt vanlig dag!!
Åh jag har fett ångest för det, för vi har så ofantligt mycket att göra..
Men efter jag hade ställt dessa frågor ungefär 40 gånger på några timmar:

Vart var jag?
Vad gör jag här?
Men vart försvann papprena?
Vilket nr var det?
Vart skulle jag?
Vad gjorde jag?
Vad gör jag?
Varför går jag hit?
Varför tar jag dessa papper?
Vart fan är den kartongen?

osv..

Så insåg även jag att det var kanske dags att sluta "tidigt" en dag för att kunna hinna med nått annat som att duscha håret, tvätta, städa, prata med de jag bor med och SOVA...
Så här ligger jag i soffan, helt uppe i varv och jag vet inte hur många gånger jag har hört, MEN LUGNA NER DIG!!
Sätter nu på idol och snusar...

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: