Sommarens lista på hån eller hångel


Har du druckit tills du spytt? Ajjemen.
Sårat någon? Håller icke på med sådant
Förlorat en vän? Ja
Träffat nya människor? Massor
Kysst en främling? Kan inte veta
Tagit droger? Kan inte säga
Haft en sommarflört? Kan inte säga
Gråtit? Ja
Skrattat tills du kissat på dig? Nej, varit för lite med Frida
Tältat? Nej, jävla skit sommar
Varit vaken en hel natt? Japp
Solat? Ja
Badat? Uch nej, för kallt i Sverige
Haft ett förhållande? Verkligen inte
Gjort dig riktigt illa? Tror inte det
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Ne för en tönt sumpa de
Läst en bok? Flera
Skickat fel sms med flit? Verkligen inte
Suttit vid datan en hel natt? Nopp
Näckat? Men så klart
Solat naken? No
Fått utegångsförbud? För gammal för sånt
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, till mina vänner
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Kan inte veta
Varit i slagsmål? Ne, men nära
Pussat någon utav samma kön? Kan inte veta, frugan tror jag
Sjungit högt på ett berg? Nopp
Kysst någon i regnet? Ja
Kysst någon i skogen? No
Kysst någon du inte borde? Japp
Tappat rösten? No
Varit på festival? Hell yeah
Gått upp i vikt? Nopp
Gått ner i vikt? Jo
Brännt dig? Inte då
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej
Varit utomlands? Flyttat utomlands ;)
Gjort ett bra köp? Oja
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ne
Haft skadeglädje? Alltid!
Sovit under bar himmel? Ne
Vad kommer du sakna mest? Värmen, lite kläder
Har du svart ärligt på alla frågor? Japp, första gången ever


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: