Tallanger med arbetslöshet..


Alltså att bara kissa om man är skitnödig det måste ju verkligen vara typ en tallang..?
Det tycker iaf jag!


Första dagen som arbetslös då rå, suger verkligen sjukt jävla mycket, har redan damp!!
Har ju dock blivit erbjuden att jobba på dagis, men alla ni som känner mig vet ju vad det svaret vart.. NEJ!!

Men på lördag ska jag troligtvis jobba på en krog nere på akerbrygge, plocka glas!
Åh det är ju bättre än inget alls, sedan jobbar ju även Bobbis där så det kan ju bli riktigt roligt!!

Men då är det de hära jävla servic jobb igen, kan ju verkligen min sak då det gäller det..
Men det är så stört skönt att bara kunna plugga in sin musik och sedan bara jobba och köra sitt race!!!

Men allt för pengar eller?? ;)


BRING IT.
BY: emelie

lycka till med alla jobb, jag har själv sökt tre nya så nu får man hoppas :D

2010-09-01 12:47:43
http://emsiiiis.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: