Massor att stå i då man är arbetslös..


Nu har jag gjort mitt andra försök på en andra dator för att få in dessa bilder, men icke icke!!
Blir tokig, sedan är jag för lat för att gå och starta en ny dator för att få in bilderna.

Men är fett sugen på att se vad den har att bjuda på !!
Nått smaskigt måste det ju finnas, även fast jag har blivit sämst på att ta bilder.
Har dock med mig kameran 24/7, men just att fiska upp den ur svartahålet kommer jag aldrig på?

Igår låg jag iaf uppe till si så dära halv fyra, tittade på danska paradise hotel, åh dog av skratt och skam.
Sverige är fan inget gemfört med det danska, jag lovar..

Alla avsnitt finns på tv3.no sedan går ni in på play så finns det där, titta!!

Vaknade vid halv ett idag, suger kuk, klivit upp gått ner kissat hämtat yougort sedan gastat upp och ligger nu här igen!

Har skickat lite mail och tittat runt en hel del och nu ska jag lägga mig för att se paradise :P


 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: