är det lördag eller söndag

Hello dudes, fett fint väder ute som man vaknar till. Så nu ligger jag åh lyssnar på skön chill musik i solen, inne i min säng :P Hahah. Ska soon gasta ut och kolla om det är varmt oxå, hoppas verkligen på den! Måste även ringa och väcka Lisa, för vi ska gå och sätta oss och äta en glass någonstanns.

Igår så jobbade ju som sagt till 00.00 efter jobbet så hängde jag och Seb hemma hos mig, chillade bara snackade och drack vatten. Fett trevligt, va ett tag sedan man hängde med karl, då han bara filmar för det mesta på sin lediga tid!

Idag börjar jag oxå 16.00 åh slutar 00.00, tiden går fett fort då man jobbar sent samt då hela lagret inte är proppat med folk överallt, det är roligare att jobba och det går bättre utan tvekan.


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: