u talk the talk but u don´t walk the walk

Ditt datt och dutt. Bloggen försummas mer och mer. Men det har ju varit för att jag har jobbat overtid, det har varit fett nice väder och jag har varit dödstrött! Helt okej anledningar enligt min mening då rå!

Nu är det bara 3 fjuttiga dagar kvar tills jag, Simon och Lillan beger oss upp till underbara ÅRE där det kommer bli ett väldigt kärt återseende med sambobröderna min <3 Leendet på läpparna kommer aldrig försvinna...

Åh jag lovar er att är det något jag behöver fylla på just nu, så är det den totala lyckan man känner där uppe!

ADHD ska även han dit över helgen så ska bli jätte roligt att få lite damp från hans sida med! Den är saknad...

Neh nu ska en illaluktande Larsdotter hoppa in u dusch fan och tvätta håret uch vilken pain det kommer bli.

Jag och Simon



Tre sambobröder, jag och vänner



Hemmet



Helt vanligt kvälls mys



ADHD och "jag"

BRING IT.
BY: Sofia

Just nu har jag massa tävlingar i bloggen där man bla. kan vinna en tröja från BikBok eller en ringlåda att förvara alla sina ringar i! Du får gärna vara med :) Kram!

2011-04-14 20:13:34
http://urmittperspektiv.devote.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: