halv åtta hos Lisa

Kul att det är skit väder ute då, världens molnigaste, små regn och disigt vader ute idag! Uch de va inte alls roligt :( Kul för de som jobbar helg iaf, slipper de må dåligt :P

Men igår var det lite bättre väder ute, så jag bestämde mig för att gasta iväg till Svenska ambassaden helt själv, för att hämta mitt pass! Kommer dit 12.17 åh på dörren står det att de stänger 1200 FITTA!! Så kommer det precis ut en far och en son. Jag passar på att slinka in genom dörren. Går in HALLÅ hallå? Möts av en skit sur tjej. Frågar om jag kan få hämta ut mitt pass, åh hon suckar djupt och ber sin arbetskollega lämna ut det. Även hon ser dödsbitter ut men gör det, dock väldigt irriterat och sakta!!

Seriöst klockan var 17 minuter över 12. Det var inte halv fem lixom! JÄVLA IDIOTER..

Efter det begav jag mig även på banken så jag äntligen kan på internetbank nu när jag hade ett pass...

Sedan var jag och Hanna på byn, jag köpte en smoothie mumms, fick fett med energie. Sedan så strosade vi runt lite. Hanna vart ett par skor rikare och jag vart ett par skor och fyra tröjor rikare! Helt OK!

Efter det begav jag och Rio oss av till Lisa som ville bjuda på middag. När vi kommer dit så är Tommy och Aedin redan där och Lisa har gjort världens buffé middag. Det var revbensspjäll, sparris med parmaskinka (det var lite för vuxet för mig), kycklingklubbor/vingar, vanlig potatis samt söt potatis, kycklingfilé med salami och någon ost, sallad och tre olika såser. KVINNAN hade slagit på så stort. Sedan fick vi även efterrätt glass, chokladsås och bannan. Var verkligen en riktigt halv åtta hos mig! Var bra underhållning med, tittade på jackass 3D fett rolig film alltså.

Betyg:


(fick inte bort grejerna runt omkring gubben, men det får duga ändå)


BRING IT.
BY: emmaandersson

skulle bli jätte glad om du ville medverka i dagens blogg! :D

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/april/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-04-02 17:11:13
http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/
BY: Nathalie

Sugen på att tävla och vinna lite prylar?

Kolla gärna in min tävling: http://nathaliestankar.bloggproffs.se/2011/04/01/tavlings-dax-2/

BY: Ida

Fett segt nmär de stänger tidigare och man kommer typ lite sent :(

2011-04-05 15:10:08
http://ipeterson.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: