det är helt okej att vara psyko.. det är ju höst!!

Har 8 min batteri tid på datorn, åh laddaren tror jag är där Hanna är åh vart det är vet jag inte! Men tänkte bara säga hallå här är jag. Önskade jag hade tid för att skriva de två feta inläggen jag har luskat ut i mitt huvud, men de får jag ta senare idag :P
Nu ska jag iaf ta och tvätta lite, sedan så ska jag ut och gå, gå bort alla tankar i huvudet!

Idag kände jag verkligen höstens doft, nu är den verkligen här.. Åh men hösten kommer alltid humörsvängningar och deprition.. Jippi vad skoj att bli ett rent psyko som inte anns vet vad det vill eller tycker! Hatar det!!

Efter promenaden ska jag göra middag till mig och Tommy, ska bjuda han på middag idag innnan han flyttar hem till Sverige för att börja plugga igen! Sparre och körrefärre blir det, på Larsdotters vis :D
Ne nu ska jag se ett tv program sedan ut sedan mat!



Åh jag hatar när små jävla fittungar ska tränga sig in i mitt liv och leka fjortis och sådant dära jävla brudskit.. Fuck u! Din läpplösafula barnunge, du är inget och ingen! En sådan som du kommer aldrig kunna bli som mig, så du kan ge upp den drömmen som du nu sa du ville... waaaah wwwwahhh

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: