ett gnäll inlägg så hära i början av veckan

När man vaknade idag, så var inte halsontet borta. Så det var ju väldigt roligt att min arbetsdag kändes som den längsta dagen i min arbetshistoria. Uch de va så fan inte okej ass..

Kom hem skulle powernapa lite i soffan, kan helt klart konstatera att jag är sämts på att powernapa, vaknade vid nio igen x antal timmar senare! Åh då var halsen hundra gånger värre, samt näsan med och magen!

Gjorde te och någon macka. Idag blir det fan att stänga fönstret, får sluta och tjura på den dära biten ass!

Så nu har jag fått gnällt ut lite till er, tack så mykket :D

Men gott folk, har fått tips på en film Flipped så jag tänkte lägga mig och se den, ingen som vill hålla lillan sällskap eller?

BRING IT.
BY: Lisa

:( usch då det lät inte bra det där, du får inte bli sjuk nu när jag kommer.. Vi ska ju ta igen allt i helgen nu som vi missat med varandra och shit vad vi ska ha kul!! :D haha

hur var filmen tyckte du?

2011-08-16 23:22:42

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: