ett helt vanligt blogg inlägg för engångs skull

Men tjenare MANNEN!! Larsdotter har precis tvättat håret, åh gud vad det var roligt NOT!! Nu tar jag en snabb pause från fixningen. Måste ju fan blogga innan jag drar iväg på dagens äventyr.

Sol i Oslot idag, men kallt i luften. Vilket ger mig stora problem för att kunna välja vad fan jag ska dra på kroppen! Jag och Hanna samt Anders soffsurfare ska dra ut och hänga lite i solen, sedan så ska det vara någon bowl tävling eller nått som Hanna ska dra med mig på.. Det blir nog fett!

Ikväll vet jag endast att jag ska dricka sprit! Sedan får vi se vars, för looptroop är ju här så skulle va fett att se dem, men plånboken håller inte riktigt med på den, så ah vi får väl se!

Igår drog ju jag iaf till ponkarna min, var så härligt att träffa dem!

Äh fuck this skriver skit bah!

Fuck u hoe..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: