familjen har nu åkt, men hade ett par fina dagar tillsammans<3

Nu har Mami, Sis3 och Sis5 lämnat mig. Hatar den känslan det blir lixom så jätte jätte tomt pang på engång! Men vet ju att de inte kommer ta sådan jätte långtid innan man ses igen! Har iaf haft sjukt mysigt med dem.

Turistat som några nötter, var och tittade på alla rosor ner i staden, samt bombhuset värsta turist saken nu alltså. Sedan var vi i frogner parken och tittade på alla statyer. Hoppade ute i alla vattenpölar då de började och moster regna utav dess like, gått ner på akerbrygge och så klart det tråkigaste av allt gått i massa affärer :P

På kvällarna har vi gottat oss i massa filmer, åh mumma, jag har lagat god mat, sedan har vi spelat guitarhero och både Sis3 och Mami spöade mig, så vart riktigt arg och slängde guitaren och bestämde vi skulle sluta spela :P Sedan har jag och Mami spelar ginrumy såklart, kort spel för den som inte vet! Sis3 Har även gjort henna tattueringar på mina händer..

Så vi har minstsagt hunnit med en hel del på dessa få dagar!

Nu ska jag duscha och fixa mig sedan ska jag åka till mina underbara pojkar och se film, rita lägga lite pussel åh bara mysa :)







br>

BRING IT.
BY: Nina

Fan vilka härliga bilder, önskar jag också hade varit där med er!

2011-08-12 15:04:16
http://nwall.net
BY: Mami

Tack gumman för dessa underbara dagar vi fick med dig,alla blå <3

2011-08-15 19:33:27

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: