juni juli och augusti 2011 vägrar jag kalla sommar

Detta är ett dyster inlägg ni får se i min blogg.. Inget roligt för fem öre och är fan en liten bitterfitta för detta med, men ah det är väl livets gång antar jag aight!?

Hädan efter kommer jag börja blogga mera igen, enda enkla anledningen är för att nu har jag givit upp allt hopp på denna sommar 2011 what so ever!!

Denna sommar har verkligen varit den sämsta väder sommaren i hela mitt så otroligt långa liv.. Endast i Kroatien det var fint väder. Men sedan då jag har förlyttat mig mellan städer och Norge och Sverige så har det dåliga vädret och kylan följt mig som min egen skugga.. Inte okej!!

Så Fuck sommaren 2011!!


BRING IT.
BY: Frugan

I AGREE.. fan vilken USEL sommar... eller "sommar"

2011-08-10 19:55:42
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: