just GET naked and BRING it

Overtid overtid overtid... Yes just nu sitter jag på jobbet! Åh jag har PAUSE nu OK!

Seriöst klockan går inte fortare, rättare sagt segare. Så fort klockan har slagt 1600, då är det som om tiden stannar upp och inte alls vill tikka nå mera! Ah blir så tokig hungrig ju ;) Hehehe!

Även att jobbar man overtid så får man ju mat! Kul att jag beställde min mat till 2000 jag slutar 2100 åh då får jag äntligen äta den. Kunde man ju inte ta det man ville heller utan var tvungen att tänka på att det skulle smaka gott kallt. Så ja tog mig en kyllingsallad med vitlöksbröd!

Så på bussen hem ska jag sitta och mumsa i mig det dära. :D Slurp!

Sedan då jag kommer hem ska jag äta lax i ugn och ris som Hanna har lagat! vilket ska blir hur jävla gött som helst :D Huhu! Mat ffs!

Snabb hopp in i duschen, sedan blir det ta med sig allt götta man har och hoppas på bussen till ponkarna mina <3



I just löhv this fukking sångh

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: