klockan går inte ens fort då jag sover

Host host host, ah fy fan vad jag är duktig på att hosta förövrigt. Slutar helt enkelt inte!

Tredje-dagen på min fasta, åh idag på jobbet har det gått helt okej. Jag jobbade med Isse idag åh då han med fastar vart det så mycket lättare. Vi tog tio minuter vid tio, sedan så jobbade vi på enda till då vi slutade 1600!! Då vi inte äter kunde vi lika bra jobba, då vi har så sjukt mycket att göra. Men vi fick övertid på det, vilket är en timme extra betalt check!

Följde med Tabita idag och köpte färg, sedan åkte jag hem och det var ju bara att gå åh lägga sig på engång! Åh det gjorde jag med. Kunde inte alls hålla mig vaken.

Gädda kom och väkte mig för de skulle gå på affären åh de ville ju jag med. Så nu har vi varit och gastat på affären. Jag handlade: Nässpray, små tomater, kaker, chilinöter, redbull och kaffe mocca!

Ah mina cravings är sjukt konstiga som ni ser :P Hahaha! Aja nu är det bara en timme kvar tills jag får sätta tänderna i min paj...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: