lets do it like they do on the discovery channel

Såg nyss ett as fett program på tv, det handlade om nån magiker eller kallar med dem illunsionist.? Aja i vilket fall så var det verkligen hur fett som helst..

Så nu har jag bestämt mig för att när jag blir stor ska jag bli en magiker eller iaf gifta mig med en! Hur coolt hade inte det varit då? Jo dödstufft!

Snart ska jag titta på en dokumentär om havet men Jim Carrey som berättare. Älskar natur program som fan, som ni vet är det ju animal planet och discovery som endast går på här hemma. Men nu var jag lite bitter eftersom det inte var något om havet, så då får man fixa det själv istället :D

Jag kan förövrigt halvt andas med båda näsborrarna nu, sjukt lycklig över det, dock inte fått i mig nått annat än en macka och två bollar idag. Huvudvärken och käksmärtorna sitter fortfarande i, vilket gör att jag halv blundar med ögonen!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: