overtid, äcklig två timmars kall pizza och vatten melons tvång..

Har man jobbat overtid idag då. 0800-2100 så duktig tjej så, beställde övertids mat som jag fick äta två timmar senare, sjukt äcklig pizza :( Så nu sitter jag och försöker trycka i mig vatten melon, ska även äta nån mer frukt, måste få i mig näring..

Nu har det gått 9 dagar på min fasta och det märks för jag får verkligen tvinga i mig mat, när jag väl får äta. Igår när Kalle kom hit och åt tror jag vi satt i två timmar och jag fick ändå inte i mig ens en halv vanlig potion!? :(

Men jag gör så gott jag kan, åh jag är inte arg eller trött även fast jag inte äter eller snusar som jag brukar göra annars!

Vågade inte göra det idag iaf, men tror jag fick till de lite bättre. Bara att hålla tummarna för att planen funkar :P

Nu ska jag kolla om jag hittar nått spännande att titta på så ska jag lägga mig i sängs åh titta på de, för nu är kvinnan trött!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: