så var de alarmfria mornarna slut åter igen för fort..

Så var semestern för Larsdotter slut då.. Sjukt tacksam på väderguden att det regnade som fan idag, för hade det varit fint väder då hade nån på jobbet fått en smocka ass!

Började ju första dagen på jobbet med att jobba overtid, som var fett skönt.. Dock endast 5 extra timmar men ändå.. Behöver verkligen mera övertid då jag inte har betald semester!

Lisa även att de gastade in mig i en t3 trukk. Jag bah eh öh själv? Gick bort tittade på trukken och sedan ringde jag Aedin så fick han komma och köra in den i gången iaf :P Men sedan gick fram bakot och upp åh ner skit bra! Men det var hundra gånger roligare med dig vid min sida gullet.

Nu har jag nyss druckit fett massa te för jag har cp ont i halsen inte ok! Är fett slut med helgen gjorde sin rätt ass..
Ska försöka få bilderna av Isabela så ni får se :)


BRING IT.
BY: Lisa

Hahaha bra jobbat Emelie!! Stolt blir jag :D stortruken är inte att leka med. Gör inte som jag o "gasta" in stolparna bara ;) hahah

2011-08-16 08:32:44

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: