solen skiner för engångs skull i Oslot, åh jag ska sova i soffan nu ?

Någon gång ska vara första gången för alla... Men jag är iaf nöjd över bedriften, då tanken inte alls fanns där innan :) Huhu!

Dagen på jobbet har endast varit pain, uch vilken hemsk jävla dag. Seriöst hur jävla svårt ska vissa saker vara undrar man ju ibland. Sjukt dåligt teamwork, så ingea ordrar vart utsickade idag, så inga tal för mig imorgon alls! Bajs vad de inte va okej, sedan allt annat på det.. Orkar verkligen inte.. Visst om man får lösa problem helt okej. Men 10 fel åh 1 rätt hela tiden är ej ok!

Nu ska jag lägga mig och sussa lite grann, får ju faktiskit äta 2027 idag whoop whoop! Grymt hungrig oxå, så idag ska jag börja lugnt, så jag får i mig lite mer än vanligt. Kalle kommer hit sedan för att äta lite så då tänkte jag passa på att äta igen!

Fick frågan av D idag vad som var fel jag såg inte ut som jag brukade göra, så han undrade vad jag tänkte på! Sedan fick jag höra att det inte såg ut som mig när jag kom... Åh jag vet inte vad jag ska säga, för jag kan verkligen inte styra det. Höll på att börja grina 5 gånger på jobbet idag, av INGET!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: