störta minuset med Oslot är alla avsked..

Shit vilken duktig brud jag har varit idag ass! Kom hem åh hade bestämt mig för att inte sova någon middag alls.. Åh jag var as pigg med vilket var sjukt skönt. Alla vi brudar var med hemma..

Brudarna:

Hanna som alltid har bott med mig sedan jag flyttade till Oslot. Min älskade KB!

Jag the one and onley

Eve hon som tog över efter att Erika lämnade oss, en sjukt mysig och härlig tjej som jag håller på att lära känna!

Cassie som har bott en månad med mig och Hanna förut innan hon drog till philipinerna, en sjukt underbart sprudlande energi brud som äntligen kom tillbaka till Oslo och nu bor med oss!

Så de vart lite flum och samling med datorerna uppe i vardagsrummet. Men jag bestämde mig rätt snabbt för att lira lite GuitarHero åh tro på fan det gick hur jävla bra som helst, jag rockade gärnet!! :D whoop!

Sedan gick jag och Hanna ut åh handlade lite mat, mina planer att gå en timme förstördes av regnet SÅ KLART!

Gjorde middag till mig och Tommy sparre och körrefärre så klart, vart gott! Sedan hängde vi framför tv samt datorn för att kolla på massa hemska gamla bilder på mig :P Helt klart bättre blond och med mycket hår kom vi iaf fram till!

Fick även en ros av Tommy, sjukt sött då han vet jag absolut inte vill ha sånna saker.. Men intärt mellan oss så de va skoj ändå :) Sedan sa vi hejdå, men han kommer tillbaka och hälsar på, de vet man ju utan tvekan ;) Huhuh


BRING IT.
BY: t

dvd ;)

2011-08-30 12:24:39

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: