svar på kommentaren bara så du vet

Svar till Lisas kommentar: Jag hoppas med att de går bra stumpan min.. Saknar dig redan, så nu kan du börja bestämma när nästa resa hit blir :D Whoop whoop!!

Andra dagen på fastan idag iaf.. Hade sjukt svårt att sova inatt för jag visste inte om jag skulle äta eller sova :P Men soomnade tillslut, sov dock inte så mycket. Så var lite trött på jobbet, men det löste jag genom att på lunchen krypa ner i en av våra stora kartonger med mjuka inneremballasje, under ett bord där jag hade satt för lite mera kartonger så det blev mörkt. Sedan slöt jag mina ögon och somnade en halvtimme!!

Cpskönt, då man inte äter på lunchen kan man sova fett ju!!

Men nu är jag fan hungrig, töserna här hemma har lagat mat så det luktar väldigt gott här hemma! Men om 3 timmar så får jag äta Hannas spagetti och köttfärssås... Slurp! Blir en powernap nu så klockan tickar fortare huhu!

Min taccopaj från igår..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: