jag är en riktig snorunge ass

Seriöst vad är det för något i oss som producerar snor?

Åh kan man operera bort det/den?

Sist gnällde jag om ont i halsen till er, men vänta ni bara. Igår då jag skulle gå och lägga mig började min näsa rinna som en jävla forss, åh då jag aldrig snyter mig, så fick jag proppa upp papper i näsan som om jag blödde näsblod.

Så under hela natten skulle jag försöka sova och andas med munnen.. Åh då jag aldrig andas med munnen, så fick jag världens jävla huvudvärk och spännings smärta i hela käken.. Så jag har under hela natten vridit och vänt mig, samt bytt papperstussar i nässan och sedan typ grinat av smärta i huvudet och käken.

Fick sova ett lite pytte tag inatt iaf, men sedan när jag vaknade var det som att jag var ett påkört djur. Så de va bara att sjukanmäla sig, göra varmt te coh ta två alvedon samt nya papperstussar...

Efter alvedonen så fick jag iaf sova några timmar, fett skönt. Vaknar upp och var lika överkörd!
Så konstant hela dagen har min näsa runnit som satan, får byta tuss efter 5 min och när jag gör det så bara forsar de ut snor så jag måste hålla mig framför handfatet!

Jag får panik kan det bara sluta snälla gode snorgud!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: