bara tre timmar kvar tills mina tänder sitter i pajen

Min helg var awesome rätt igenom helt klart helt klart! Men då jg inte har några bilder alls, kommer jag inte skriva något om helgens äventyr inte, förren jag har hittat åt några bilder :D

Men Kan säga den toppar helt helt klart toptiobästahelgerimittliv - LISTAN..

Nog om de, idag har man jobbat och slititi på! Idag började jag även min första fasta-dag! Åh nej det är inte fasta fatt jag ska bli smal lr försöka gå ner i vikt. Utan det är fasta på det viset muslimer gör Ramadan. Fast så klart på mitt egna lilla vis ändå, då Ramadan snart är slut och jag började idag lixom.

Isse på mitt jobb berättade för mig om detta, då han sa att han fastade och jag vart så choockad han var så pigg åh glad. Så vi stod och prata på om detta, åh jag frågade en hel del!

Jag tycker att det han sa till mig låter så jävla rätt, åh kände varför ska inte jag med göra det! Så jag bestämde mig med för att fasta. Har inte bestämt än om jag ska ge mig på en hel månad, men är sugen på det! Få testa mig själv lite om jag har någon disiplin och självbehärskning.

Fastan:
  • Man får inte äta, snusa, röka eller ens dricka vatten!
  • Jag får endast äta och dricka samt snusa mellan 2100-0400!
Idag ska jag iaf göra tacopaj, shit vad jag längtar. Men längtar mest till att få dricka något, är fan sjukt torr i munnen nu ass!!

Aja jag skriver vidare hur de kommer gå med fastan ;) Önska mig lycka till!!

BRING IT.
BY: Lisa

Lycka till tjejen! :)

2011-08-23 12:33:30

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: