rubriklös

Whoop whoop mother fuckers and father fuckers..

Blev inget bloggande igår, åh de va så klart för att jag tvär däckade då jag kom hem från jobbet! Sedan så drog jag och Tommy åh åt på Max. Alltså jag älskar ju Mcdonalds så Max är ju inte riktigt min grej!! Jag älskar pomfritsen och smältosten de är helt klart bättre än mcdonalds, så jag var helt klart nöjd :)

Satt åh hängde på Max ett tag. Åkte hem packade ihop lite saker för att bege mig till Ponkarna min. Där gjordes det beats och massa musik stufs. Kollade på film och mådde bara gott med Familjen! Älskar verkligen familjen och det är så skönt att alla känner samma sak att det är vi som är familjen.. Skulle göra allt för dem när som helst! <3

Idag är det iaf min 6 dag på fastan åh det går fin fint. Idag är jag dock lite kluven då Nils fyller år idag och det så klart nalkas sprit och öl drickning.. Känns sjukt tuft då jag vet vilket helvete det kommer vara imorgon då jag vaknar upp bakis och vet att jag inte får dricka vatten eller äta förren klockan 2100..!

Så har inget rikigt bestämt mig för hur jag ska göra, ska börja fixa mig senare och se vad de leder till. Pizza ska jag iaf äta idag mums mums! Längtar fett mycket huhu..

Ne fu u!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: