få dagar kvar tills de nya kapitlet i larsdotters liv börjar

Nu är det mycket som sker i Larsdotters liv.. Har exakt fyra arbetsdagar kvar på Bring HELL YEAH!!

I fredags hade vi julbord med jobbet, var as fett.. I lördags hade vi avskedsfest för oss Livsnjutfamiljen helt awesome.. Detta var en av de bästa helgerna i Oslot vill jag verkligen lova er.. Åh den helgen kommer jag skriva om nästa vecka så ni får göra gur awesome det var..

För just nu kommer jag inte ha tid att blogg.. För jag jobbar samtidigt som jag måste packa ihop mitt liv, då jag faktsikt flyttar hem till Sundsvall på söndag som är om 6 dagar!!? :O

Åh mitt i allt detta har jag panik att jag ska dra, varav att jag förnekar och skjuter på allt som jag måste ta tag i inför detta nya kapitel.. Sedan ska jag hinna träffa och säga hejdå till alla underbara människor som jag kommer lämna kvar här!

Så ah jag hoppas ni förstår och jag hoppa att ni kommer att kolla min blogg nästa vecka för då kommer jag har många feta inlägg att bjuda på hoppas på feta bilder och riktigt rolig läsning för er och mig senare i livet! :)

Nu ska jag dricka mitt gurk vatten och försöka övertala Kalle att komma hit så jag slipper sova själv! :P Haha..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: