när jag lämnade Bring, lämnade jag även sjukt underbara människor med

Som alla ni vet har jag slutat på Bring! Åh jag är så cpnöjd över det, åh det vet ni nog alla med ;)
Men jag måste säga att jag träffade vissa sjukt sköna personer där, åh de kommer jag så klart sakna av hela mitt hjärta..

Åh så klart kommer jag sakna min största idol allra mest av alla...

Han är en jävul på att prata "svenska", att jävlas med mig och att få mina hemska dagar att bli roliga åh det tackar jag dig Torgeir för. Att du gjorde det för lilla retarded Larsdotter.




Denna fick jag av Torgeir då jag sluade. Historien bakom är att för ett tag sedan berättade jag för Torgeir att när jag var liten ville jag ha en rosa grävmaskin som gjorde rosa vägar...
Öl då jag kommer tillbaka är givet min vän!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: