nattsludder utan någon mening alls

Men sover ni nu? Varför då :P Hihi I min familj är vi ju nattugglor, så just nu sittar jag och Mom åh dricker rosévin samt kollar på Law and Order ett av våra favvo program!

Mami och Sis 3, 5 har kommit fram till Moffa och resan gick jätte bra... Tur det för man är ju lite orolig nu när nån när och kär gasar runt på vägarna. Orkaner, idioter och halka mycket som kan gå fel då ass!

Har iaf äntligen börjat packa, men kan lova er att när jag väl kommer fram så har jag endast tagit med mig skit. Har en lätt tendens att alltid bli så tycker jag huhu!

Imorn blir det iaf att kliva upp tidigt, så jag hinner fixa det sista, hjälpa mom med räkningar samt göra mig klar!

Men ni får väl sova vidare och så gott då :P


Sis3 är så sjukt duktig på att rita <3

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: