om jag bara kunde få trycka på den dära runda lilla knappen

Jag har fortfarande inte slutat varit handikappad. Kan inte ens räkna alla gångerna jag bara har velat trycka på den dära runda fina knappen i mitten! För att kolla om nått nytt har hänt. Varje gång jag har hört någon slags ton från en iPhone, så går det en kall stöt genom mitt hjärta :(

Flera tillfällen då jag har velat tagit ett kort, men nej insett att min iPhone är DÖD!

Ååh vad jag önskar att mina nya underbara kärlek kan komma.. Men nej jag måste vänta x antal dagar till. Buhu!

Men kom iaf på att jag ska köpa mina andra par JC skor idag, trodde jag hade för beställt dem, men tydligen så gick inte det. Så ikväll då klockan slår 1800 ska jag sitta som en riktig krigskvinna och slås om åh hinna skriva in mitt kort nummer så jag får de dära älskade skorna. Som jag kan sitta på stranden och sukta efter i 3 månaders tid att få använda.

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: