äventyret med Larsdotter på brings julbord

Men då var det väl dags och ta tag i det jag lovade er förut. Att blogga om min sista tid i OSLOT..

Då börjar jag nog med den näst sista helgen vi hade, den helgen då vi kunde festa. För den allra sista helgen gick ju bara ut på att packa, flytta och städa så klart :(

Så vi går tillbaka till Fredag den 9/12

Då hade vi iaf julbord med jobbet. Åh jag hade även premiär kvällen för mina JC skor. Vi skulle iaf på en humorgala nere på Latter.

Vi kommer ju verkligen dit i sista minut SÅ klart. Men jag hinner köpa mig en öl innan jag springer in. Hamnar så klart på raden längst fram!

Det börjar och komikerna håller på att fråga de andra som sitter längst fram en massa saker. Åh där sitter jag och försöker se onsylig ut, men självklart så åker ögonen på mig och de frågar vad jag heter och jag svarar på det, sedan vart jag jobbar och jag svarar på det.

Så var det inge mer med det, så jag pustar ut åh tänker nu har jag gjort mitt! Börjar njuta av showen istället..

Tills den andra komikern har gjort nästan hela sitt nummer utkläd som en gammal gubbe som drar mycket snusk rader. Då får han plötsligt "ryggskott" och säger att han behöver hjälp av den blonda tjej där fram.

VILKET ÄR JAG!! Jag sitter kvar och bara tänker aldrig i helvete att jag tänker gasa upp på scenen i dessa jävla skor.. Men då börjar ju alla i publiken att skricka mm. Så jag har inget val ställer mig upp och konstaterar att jag kan inte komma upp på scenen för den är för hög!! Men då säger komikern det finns en trappa därborta...

Jag kände mig så jävla blond just då!!

Jag gastar till trappan och upp för den, för att ta hand om komikern med ryggskott, som ställer lite mera frågor. Han frågar hur gammal jag är, varav att jag har hjärnsläpp åh står där ööööhm öööhm ah 23!! Han svara ja lite för gammal men de får väl duga!!?!

Han säger vi ska bakom scenen och ha 2 roliga minuter, vilket jag inte ens hör för han har svår norska.. Så när vi går mot bakomscen nyper han mig i ändan åh dansar typ bakom mig!!

Hamnar bakom scen där de smuslar mig runt och ut för att sedan komma in och sätta mig på min plats.. Där en baccardi stod och väntade på mig som tack!!

Jag hade iaf varit fett snygg på scenen vilket var de viktigaste :P Så då vi kom ut från showen sedan, var det as många som ropade EMELIE och kom fram och sa jag hade snygga skor mm!!

Vi drog och åt åh ah det var en sjukt bra kväll alkoholen flödade men maten flödade verkligen inte, skit äcklig jävla norsk julmat som mat absolut inte ens ville testa! Så det slutade så klart att man vart as packade!

Jag Seb Charlie och Jocke hittade inte ens till wiskeybar som vi skulle till utan gick och gick och gick.. Tydligen hade Jocke burit mig och även Charlie sedan även tappat mig x antal gången i asfalten.. TACK FÖR DEN!!

Drog dock hem rätt tidigt, då självklart ska vara någon som lyckas göra nått jävla idiotiskt som ska förstöra kvällen för andra!!

Men i stort sett så hade jag en riktigt bra jävla fredag med jobbfolket.. Tycker även det var ett hyffsat bra för avslut från jobbet att gasta upp på scenen :P Hihi!


(Enda bilden jag har från kvällen, Seb och Kalle)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: