sista festen för livsnjutfamiljen hemma hos ponkarna

Shit vad jobbigt det är att skriva tillbaka i tiden haha! Men jag har lovat er så klart jag ska det!
Igår skrev jag om fredagen, så idag skriver jag om Lördagen den 10/12:

Precis hela den dagen, var jag och Hanna fett slöa och bakis. Låg typ hela dagen i soffan åh vart mer och mer stressad över att vi skulle ha våran avskedds fest hos ponkarna den kvällen. Jag var verkligen inte alls peppad på att dricka något alls med alkohol!

Men som sagt det var våran avskedsfest plus att Dennis var i där för att hälsa på oss alla i familjen.. Så man hade helt enkelt inge val!

Jag började väl fixa mig vid 2100, sedan kom Tabita, Emma och Jessica till mig. Då öppnade jag mitt Körsbärsvin som jag inte hade vågat prövat innan.. Kände de var ett fint tillfälle. Så vi satt där alla rätt sega men sjukt snygga och smuttade på körsbärsvin. Vilket jag förövrigt kan tipsa er om. Sjukt gott att smutta på, kanske inte dricka en hel flaska själv dock :P

Sedan begav vi oss mot ponkarna. Åh där var det stor fest då vi kom vid 23 tiden.. Så sjukt mycket folk, var tillo med en hund där haha! folk överallt.. Så det vart en jävla massa minglande, skratt och massa!

Cp kul att träffa Dennis var det :D Var ju i april förra året sist jag såg han, så det var väldigt trevligt..

Vi dansade en hel del med. Jag trodde jag hade bättre balans än vanligt så jag ramlade bakot i slow motion vet att vid ena sidan står Kalles macBook Pro så jag försöker styra åt andra hållet, åh där kommer ett par högtalare som jag far över sedan tillslut in i en lampa med ryggen och axeln rätt in i kanten på deras öppnaspiskant av sten!!

Under hela mitt fall så står typ alla ooh oooooh ooooooooooh OH!! Hahaha, vafan var det ingen som greppade tag i mig för!! :P

När klockan är 0630 tar iaf jag, Hanna, Nisse och Kalle en taxi hem mot Torshov. Då var festen påväg mot slutet. Så ah vi lyckades hålla igång jävligt länge ass..

Det var en sjukt jävla rolig kväll med massa skratt med mycket nice folk, svårt att få ner det i ord men ah mycket hände denna kväll iaf!

(Bilder kommer)

BRING IT.
BY: Tabita

hahah ja drack en hel sån körsbärsflaska själv i söndags... nä de va ingen bra idé :D


NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: