2o11 har varit ett år med mycket fina minnen som är svårt att sammanfatta i ord.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ramadan... Jag åt bläckfisk i Kroatien. Shit vad svårt att komma på saker, kan lätt lova jag har gjort hur många saker som helst som jag aldrig förr har gjort, men nu kommer jag inte på något :O

Har du några nyårslöften?
Nopp och det har jag nog aldrig haft heller.. Däremot så har jag tre mål för det nya året och det är att sluta röka, snusa och punda nässpray!

image description

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja min underbara socker böna Cattis fick en flicka Alissa <3

Vilka länder besökte du?
Sverige, Norge och Kroatien.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22 Juli kommer nog helt klart vara den dagen som man kommer att minnas starkast från år 2011.. Vilket är sjukt tråkigt, men ah världen :(


Vad var din största framgång 2011?
Att säga upp mig från Bring...

Största misstaget?
Shit, vad kan det vara?? När jag skulle experimintera med mitt hår :P

Bästa köpet?
MacBook PRO, iPhone 4s och JC skorna.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, tatueringar, skor, smycken, mat och Alkohol som vanligt :P


Gjorde någonting dig riktigt glad?
När nästan alla från livsnjutfamiljen flyttade till OSLOT. När min Mami och Systrar hälsade på mig i Oslot. Då jag överaskade Mom med att komma hem! Och när jag och Hanna bokade resan till Asien. Samt då jag hade min sista dag på Bring!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alla låtar med Kapten Röd, sedan så sjukt många andra låtar... Skulle bli en hel spotify lista om jag så skulle skriva upp alla. Men typ denna: spotify:user:kallebanana:playlist:5fpsh94YRsm94MwhzfpFCf

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare.. För ju mer tiden går och jag får umgås med mina underbara vänner/livsnjutfamiljen blir jag bara lyckligare och gladare..

Vad önskar du att du gjort mer?
Hängt med på fler saker, än att bara varit bekväm hemma i underbara Torshov. Varit vaken mer och sovit mindre. Pysslat mera!!

Favoritprogram på TV?
Top Gear, Grey´s anatomy, New Christine, The Big Bang Theory och Mitt hemliga tonårsliv.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Den spenderade jag först på Bring (då de va en måndag) sedan så följde jag med Lisa hem till hennes nya lägenhet och hade mys middag med hon, Aedin och Tommy. Plus att vi lekte charader och hade fett jävla korsligt <3

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Fett jävla nice MTF´s




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: