vandraren har ingen stanns att gå när..

Just exakt nu står jag på Bring ungefär 2 mil utanför Oslot. Min själ vandrar i något paradis, medans mitt skal står i lägget standby...

Har antagligen gnällt x antal gånger om vad det suger get kuk att jobba.. Varav att jag har VRÅLAT ut min besvikelse och fått konstiga blickar från förbi passerande, men sedan ett leende då ALLA älskar mig på jobbet.

Vid 10:00 vandrar min själ tillbaka för då har vi pause varav att jag är ute i snön och röker frysandes, med en av Kalles armar runt mig för värme, men med en glöd i ögonen av lycka, då jag ser snön liggandes på marken!

Men efter 10 minuter vandrar min själ iväg igen, för då är pausen slut.

Om fem min kommer iaf min själ vandra tillbaka igen, för då är det lunch!!


(Åh detta var ett tidsinställt-inlägg, imorgon får ni veta vad som sker resten av mitt arbetspass)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: