A Girls best friend!!


Larsdotter hon har ju gjort en ny gaddning även!

En ny stämpel som kommer sitta hela mitt liv..

Älskar den fan fett mycket.
Var absolut inte planerat eller tänkt att den skulle bli så som den blev då jag kom dit, men när jag gick därifrån var jag fett nöjd, med en mer passande och så klart lite större än planlagt :D

Nu vill jag bara boka en tid för att göra något mera, har en ny idé på en sak, men måste hitta nån som fattar min idé och kan rita den så som jag vill ha den!

Önskar fan jag själv kunde rita, skulle vara så underlättande!

Då jag inte har nån bra bild på tattoon ännu, så får ni inte se den ;)
Men den passar mig helt fantastiskt, representerar livet i Oslo, hänget, folket, mm..




BRING IT.
BY: Mami

Väntar ivrigt på bilden jag<3

2011-02-14 11:47:41

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: