Här är där, där man ärrrr


Idag ska jag skriva om min favoritårstid...

Men det går verkligen inte att bestämma, då alla årstiderna har sin charm och att det sedan beror på så mycket mera än vad det är för väder ute..

Vinter: Är du i Åre eller på annan vinterort som åre, så är det helt underbart med vinter! Man älskar varje dag, man älskar snön det är så vackert överallt, man kan leka och hitta på så otroligt mycket saker.

Men är du i en stor stad på vintern så suger det pung! För det första så kan ju oftast inga storstads folk ploga eller skrapa vägarna, så var av att det är dödshalt och man håller typ alltid på att dö när man ska gå en liten liten sväng!

Våren: Du får börja ha solglasögon, är du på en vinterort så får du mer soldagar och det är varmt och skönt ute i backen. Är du i en storstad så är det mer den saken att man kan börjar ha tunnar kläder på sig, bara gå runt och njuta av att blommerna växer upp mm..

Sommaren: Är absolt inte underbart om du är på en vinterort, då alla turister och kompisar oftast försvinner tillbaka till sina vanliga liv och det är som att livet stannar upp.. Men överallt annars så är det ju helt underbart då du kan gå med lite lite kläder, du kan vara ute jätte länge utan att frysa.. Det är mycket aktiviter ute som festivaler mm.. Man grillar mycket, åker iväg och badar. Krogarna öppnar uteserveringar vilket är heltunderbart...

Hösten: Det är så otroligt mycket fina färger i naturen, det börjar bli lite kyligt och man har världens mysstämning överallt..

Så slutsatsen är att jag älskar alla årstiderna!!


BRING IT.
BY: sis1

har insett att jag älskar din blogg Bsis,

du skriver på ett så jävla chill sätt och ofta om så bra saker! Även om du inte är den som har en flashig blogg eller lägger upp särskilt många bilder osv som de stora bloggarns så är din ändå den jag får ut mest nöje av.

BIG UP!

2011-02-20 23:05:19
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Mami

Jag håller med.Det är mycket variation och det är så mysigt att få ta del av dina tankar,funderingar, drömmar och åsikter.Alla blå <3

2011-02-25 19:28:30

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: