Har jag allt redan eller vill jag ha för mycket?


Idag är dagen då jag ska skriva om något jag vill ha mer än något annat just nu..?

Men hurrni, om man måste tänka efter riktigt hårt på en frågan. Betyder det då att man inte har något speciellt man vill ha för tillfället, eller är det så att man har för många saker man verkligen vill ha?

Blir svårt att svara på den dära frågan, men när jag tänker på frågan då ploppar dessa saker upp:

- Min familj och vänner nära mig
- Sommar och värme
- Semester
- Ny tattuering
- En bra författare (så jag kan läsa dens böcker)
- Colan som står ute i vardagsrummet
- Ljudsystem
- Inte behöva vara täppt i näsan
osv osv...

Så bättre svar än sådära kan jag tyvärr inte ge er..
Men däremot ska jag gå och hämta colan i vardagsrummet ;)



BRING IT.
BY: Mami

Haha du är så rolig :)

2011-02-25 19:21:16

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: