Hate money money, hate money


Dagens inlägg ska handla om vad jag skulle göra om jag fick en miljon kronor!

Vill då börja att skriva vad jag känner för just pengar. Jag hatar dem!!!
Jag hatar grejen med att man inte kan klara sig utan dem heller... Skulle jag få bestämma, så skulle allt som man MÅSTE ha för att överleva, inte få kosta något.

Så som:
- Ett hem
- Toa papper mm
- Tallrikar mm
- MAT
- Vatten
- Värme
- Ström
- Kläder

Sedan skulle det kunna vara så att lyxigheter som godis eller värsting saker mm skulle kunna ha ett pris!
Men fan fuck it, önskade att allt var gratis...

Nu till ämnet.

1 miljon kronor:


Med dem skulle jag göra precis vad jag vill när jag vill. Bjuda med mig mina vänner och nära åh kära utomlands, köpa allt min familj önskade sig. Gör massa nya tattueringar. Skaffa ett hembiträde och en kock som kommer nån dag i veckan! En liten bil så jag aldrig behöver ta bilen till jobbet. Jobbet tänker ni nu? Japp, skulle ha kvar jobbet, för att bli helt från vettet, åh även just den sociala biten. Skulle vilja ha jobbet som en hobby, japp exakt vad som skulle passa mig! Skulle starta ett företag som brydde mig om mina anställda och verkligen tog hand om dem!

Osv osv..

Så nu har vi haft vårat roliga med den tanken!!



BRING IT.
BY: lollo

tamponger då? det är faktiskt helt sjukt att kvinnor ska behöva betala för något som man inte rår för och måste ha.. OCH dessutom ser till så att vi blir fler på jorden!! Utan kvinnor = jordens undergång

2011-02-24 21:43:27

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: