# Larsdotter är inte alls sur, bara JÄVLIGT BITTER


Just nu hatar jag mitt liv...

Eller så kan jag fan inte säga för då överdriver jag lite väl mycket.
Men jag skulle kunna säga som så hära att just nu hatar jag en del av mitt liv, helt jävla ärligt..


Det var väldigt länge sedan jag såg livet ur dessa omotiverade ögon.
Vinterdeppen kanske? Men det vet jag till hundra att det inte är, för efter Åre finns det bara glädje med vintern, från alla minnen och underbara stunder!!

Den stora frågan är väl, hur gör jag nu, eller vad gör jag nu?
Är jag bekväm eller gör jag hoppet igen, som jag har blivit så van att göra..
Men nu sitter man ju igen på en fet lägenhet med dyra räkningar!?

I detta mörker skulle jag behöva nått extra att få mig att le, min mormor, Sis´s, Mami, vänner... <3


.Åh nej det har absolut inte med nått mullinullande eller kärlek att göra


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: