Larsdotter<3


Den personen jag vill träffa mest av alla idag och väldigt många stunder under alla dagarna..
Hon är en av mina mina bästa vänner och en av de underbaraste personerna i hela världen!

Tycker det är väldigt jobbigt att vara så långt ifrån denna person och inte ha möjlighet att se den varje dag, bara springa över i tio minuter när jag skulle ha lust!

Känns inte bra att under dessa år jag kommit ifrån Sundsvall, att inte vara så mycket med den personen, som jag är van att vara med eller som jag vill!

Jag tänker väldigt mycket på denna personen och jag älskar denna personen väldigt mycket. Älskar mitt liv i Oslo och vill verkligen inte flytta tillbaka till Sundsvall. Men jag önskar så att man kunde teleportera sig så att jag kunde få umgås med min allraste bästa Mormor!


Min mormor och jag vi har så sjukt roligt med varan som ni ser ovan <3


BRING IT.
BY: sis1

gullmormor, <3

2011-02-19 23:42:06
http://bossbitch.blogg.se/
BY: Mami

Naw vad fint <3

2011-02-25 19:37:09

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: