Larsdotters stroslagna drömmar och mål i livet


Idag är det dags för att skriva om mina mål och mina drömmar!!

Vill börja med att säga GUD vad svårt..

Målet med mitt liv:
Mina mål handlar inte om att uppnå ett vist karriärsliv inom arbetslivet, det handlar inte heller om att tjäna ihop pengar, för att kunna köpa mig alla slags materiella ting...

Utan mitt mål i mitt liv är helt enkelt, att aldrig ångra att jag har något ogjort...
Vill inte tänka tillbaka om 5år och säga gud varför gjorde jag aldrig det dära?

Jag ångrar hellre det jag gjort, än att ångra det jag har ogjort!!

(Vill tillägga att jag alltid säger att jag ska aldrig ångra något, men oavsett om man säger det och verkligen vill leva efter det, så reagerar ändå kroppen till att ångra saker. Men sedan har vi alla nog en helt egen grad på "ånger")

Drömmarna i mitt liv:
Mina drömmar handlar inte om att skaffa svennsonlivet, barn, hus, giftermål mm.. Inte heller om att vinna på en trisslott och bli miljonär!

Utan drömmarna i mitt liv är att mina nära och kära ska få leva så kärleksfulla, friska, långa och lyckliga liv som bara möjligt. Att jag kommer få vara med om väldigt många flera äventyr. Träffa ännu mera underbara människor. Upptäcka mera platser, få flera erfarenheter av livet och helst av allt att pengar och våld inte fanns!!



BRING IT.
BY: Mami

Vackra kloka ord och funderingar av en vacker flicka <3

2011-02-22 19:57:24

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: