Nördarnas nördar, inte ens Rio kan locka oss härifrån


Så var det dags för ett sällsynt inlägg i Larsdotters blogg igen då!
Har fortfarande inget internet hemma hos oss..

Men som tur är så har vi iaf tv, två tillo med.
En har vi inte ens kopplat in? :P

Fortfarande sjuk, så har inte börjat på min nya avdelningen än, vilket är både tråkigt och inte tråkigt!

Mycket som händer där ute nu, som inte är roligt tycker jag!
Så det är lite skönt att man vart sjuk under den perioden..

Jag och Hanna sitter iaf på Mcdonalds bara för att vi ska kunna datanörda lite, Håna eller Hångla?


Hade lite mail, samt ärenden som var tvungen att fixas, så därav hamnade vi här, så klart har vi även fått ner en pommes samt cheesburgare blå vad äckligt det var!!


Colan var god..

BRING IT.
BY: Rio

Hahhah! Där fick du till rubriken allt! Jag har ju fan fresh.. komigeeen ;)

BY: Maria Karlsson

Vad rolig din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen! =P Ha en bra dag =)

2011-02-22 10:50:07
http://jade.se/reseerbjudanden

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: