Nu har jag kommit till den punkten i mitt liv

Ligger i sänge och kollar på Due Date, men har fan ingen ro alls att se film..
Har varit uppe och plockat bort lite i vardagsrummet från igår, sedan slängt i en tvätt och ätit lite frukost!

Åh nu ligger jag i sängs igen. Åh jag har ingen ro att se film, men jag har ingen energi till att göra något annat heller, typiskt söndag i mina ögon!

Imorgon ska jag iaf börja med mitt nya liv, känner verkligen att det har kommit till den gränsen nu. Sedan så jobbar jag ju inte cp mongo tider på jobbet denna vecka vilket gör att det kommer bli så mycket lättare.

Larsdotters nya liv, vad är det då?
Jo imorgon ska jag börja på en diet som ska göra en avrensning av kroppen så jag får ut alla slag produkter och skit, så 13 dagar fram blir det en strikt kost, sedan blir det ingen alkohol och inget tuggummi :P Hahaha!
Ska även köpa mig ett gymkort, så man kan börja forma fläsket till iaf en liten tightare figur, sedan även köpa mig ett solkort, så jag kan få lite "sol" samt värme och få bort denna äckligt bleka ton!!

Tummen upp!

2011-02-20 12:13:26 KATEGORI: Folly KOMMENTERA: 1


BRING IT.
BY: nicco

hahaha nej är det den där dieten som vi gjorde? ifall det är det så stackars dig, den var den värsta någonsin!! <3

2011-02-20 13:15:23

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: