På samma sida av bordet....


Åh ett inlägg kommer även denna dag, så spännande va?

Eller så inte, har absolut inget att skriva, för inget händer nu i mitt liv!
Det som sker är väl, vi ligger som tre (Jag, Hanna och Cassandra) sälar hemma i soffan, ibland kommer även en fjärde säl (Rio). Vi tittar för det mesta på animal planet åh då blir det ju allt om hajar och så klart cats 101!!

Repriser är nog det mest populära hemma hos oss just nu, då antingen har jag eller Cassandra missat halva avsnittet då vi har fastnat i våra spel (Jag Bubbels, Cassandra patience) som vi då och då blippar på..

Emelie: TV 45% Bubbels 55%
Cassandra: TV 30% Patience 70%
Hanna: Jobb 30% TV 30% Gäddan 40%





Vilka underbara livsnjutare..! Eller?


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: