Sammanställ den häraaaaaa (FU)


Helt rutten dag denna dag!!
Fy fan vilket jävla skitet svensson liv..

Asså jag kan ju lixom inte ens låtsas, uch uch..........................

Ska jag slösa min tid, mitt liv?
De jag bara har en gång och aldrig mer, det e frågan?

För övrigt är det ju den mest onödiga dagen i hela världen.
Den dagen som är gjord för att butiker mm ska tjäna pengar på dumma idioter, som måste ha en officieldag för att kunna visa sina nära och kära att de älskar dem lite extra.. Say what?

Är ni så torra, att ni ska behöva en dag i kalendern, bara för att kanske laga extra god middag till käresten, eller kanske komma med blommer, en choklad, en hotellnatt osv??!?

Seriöst om jag någonsin kommer ha ett förhållande igen (som jag verkligen inte hoppas att jag ska ha), så ska det vara med sådan kärlek precis som det ska vara, spontant och ärligt, inte ett måste!!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: