Jag är en Larsdotter ingen Svensson


Just nu har jag sådan sjuk ångest för att det är söndag och imorgon är det måndag!
Måndag som i en ny vecka, en ny start på en lång vecka..

Var fan försvinner tiden egenltigen?
Är det meningen att mitt liv ska gå ut på att jobb sedan se fram emot helgerna då man antingen inte gör ett piss egentligen, eller så har man så mycket att göra att man stressar sig igenom varenda lite sak, utan att riktigt kunna njuta av det.. Utan endast få det gjort för det är enda gången man hinner göra nått är på helgen??

Fan tiden går bara fortare och fortare.. Åh för var dag som går hatar jag "Svensson" livet mer och mer!
Jag kommer nog aldrig gilla det heller...

Så hur ska jag kunna lösa detta?
Självklart skulle jag inte vilja vara arbetslös då jag vet att jag skulle få damp pch vara sjukt rastlös efter bara nån dag, då alla andra jag känner har ett jobb som de går till varje dag!!

Mina alternativ är då följande:

1. Hitta någon eller några som inte jobbar som kan hänga med mig (samt har massa med pengar och vill betala för mig)

2. Hitta ett jobb som är typ min hobby, så man aldrig har tråkigt utan man jobbar med sin fritid typ?

Så hur gör jag nu?



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: