Min fru sätter Västerås på kartan.


Den hetaste och underbaraste bruden i hela Västerås, fyller år idag!

Idag är ingen vanlig dag för idag är frugans födelsedag HURRA HURRA HURRA.. :)

Önskar så att jag var hos henne och kunde sjunga så fint som bara jag kan för henne :P
Sedan berätta för henne hur stolt jag är över henne och att hon är en helt underbar person.
Att jag saknar henne så otorligt mycket och att hon sprider sådant ljus till en...

Kan fortsätta hur långt som helst, för en sak ska ni veta och det är att MIN FRU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!




<3
Alla blå
<3


Presenten från mig hjärtat, är en weekend här i Oslo all inclusive..
Med mig som sällskap, så klart ;)
Utnyttja den helst under sommaren, för då är Oslo helt underbart!!




BRING IT.
BY: Fru!

Love love love it! ;) vi får styra till sommaren då. Alla Blå!

2011-02-19 13:54:31
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: