163cm långa Larsdotter fyller upp Seb´s 187cm långa frånvaro hos Rio


Igår efter jobbet mådde jag lite illa, så jag la mig ner för att vila bort det. När klockan var vid 21 hade det inte gått bort. Så mina planer med Eirik och Marcus gick i bitar, vilket jag har en känsla av att jag kommer få äta upp väldigt länge. Då jag fick se Eiriks Facebook status imorse:

"Nyss kommit hem efter en trevlig kväll med Marcus  och deeptalk med taxigubben som körde hem oss. För övrigt Förtjänar Emelie Larsdotter Wallin att fortsätta va sjuk i all evighet.
Over and out...
"


Men jag tycker att Eirik ska sluta vara så bitter, så tar vi och hittar på något ikväll istället. För idag mår jag inge illa alls!!

Spenderade natten hemma hos Rio, då Seb har åkte hem till Sweden. Måste ju fylla upp space lixom. Vi tittade på tv och åt glass, men båda var fett trött så somnade fett tidigt. Vaknade upp imorse ensamen, då Rio jobbar just nu!
Försökte få tag i Hanna så vi kunde gå på stan som vi planerat, men där svarar bara röstbrevlådan!!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: