inga sådana diamanter på larsdotter inte

Dagens to skriva om är mitt drömbröllop!?!?
Så detta kommer bli ett nå sjukt tråkigt inlägg, eftersom att jag har inget drömbröllop då jag inte vill gifta mig! Jag ser inte meningen i det. Att stå inför någon som jag inte ens tror på och lova för evigt. Sedan sätta en ring på fingret som ett bevis eller en fet påminnelse.?

Jag vill inte gifta mig och kommer nog inte göra det heller, visst det skulle vara fett skoj att ha en pampig fest så man kan få klä upp sig, men jag kan nog finnan en annan anledning till en sådan fest om det skulle vara så.
Ska jag vara helt ärlig så tror jag seriöst inte att människan är skapad att vara med en partner hela sitt liv. Giftermål i grund och botten, då väntade man med allt, gifte sig med en man, sedan var man gift livet ut. Det tycker jag är så fel, för vi är inte som svanar enligt mig!


BRING IT.
BY: Din fru

Jag vet att du inte vill gifta dig.



Jag däremot vill gifta mig - dock tror jag inte ett skvatt på Gud eller Kristendomen. Så därför har jag gått ur svenska kyrkan. Så tekniskt sätt behöver du inte stå och lova något för någon som du inte tror på. Det ska tamefan inte jag göra iaf! haha pusspuss

2011-03-02 00:35:38
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: