Som en dröm du vill drömma igen, men aldrig gör


När katterna är borta dansar alltid råtterna på bordet..
Så fort du släpper tyglarna, skenar de iväg..
När kontrollen är borta, startar kaoset..


Ni förstår vart jag vill komma någon stanns eller hur?
Och för er som fortarande inte förstår kommer det ju en närmare förklaring så ni oxå förstår vart jag vill komma med det jag säger :P


Han, din pojkvän, din man, din kille, din one and onley kommer aldrig, glömma/radera/blockera/tabort/avsluta något om eller med mig!

Åh innerst inne vet du oxå om det, men du vill inte se det eller tro det!
Men nu har det ju så bra, han säger ju att han älskar mig, mm... MULLINUUH!!

Han kommer alltid ha mig i sina tankar och så fort du inte är där, är det mig han hör av sig till, mig han kollar upp, ser vad som sker i mitt liv och kollar om han fortfarande finns kvar i mitt liv på ett litet hörn...!

Jag är hans drömkvinna, just för att jag är så awesome och för att han aldrig kommer få mig till sin kvinna!!



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: