Nybörjare åter igen, gud så roligt, NOT..

Men nu är jag här mina läsare, iaf för en stund!!

Har inget internet hemma, den jag tjuvade på låste sitt internet..
Så nu väntar vi spänt på att vi ska få vårat internet!!

Åh vi tror det kommer komma till tisdag senast, men man vet ju fan aldrig med sånna dära saker!!

Sitter just nu på ett internet café med Cassandra, då jag var tvungen att fixa massa saker, samt gå på ett apotek och handla nässpray!

Har varit hemma från jobbet igår och idag då jag är sjukling.. Åh får sådan panik av att vara hemma!
Hatar att vara sjuk, som tur är så har vi ju tv hemma så har legat i soffan och njutit av vårat nya hem!

Fick ju även ett roligt besked idag, eller INTE..

Att de var tvungen att skära ner på våran avdelning, så jag ska bli flyttad till en annan avdelning!
Har varit på den avdelningen en gång innan och ah vad jag fick känslan av så kommer jag bli hjärndöd för jag kommer inte behöva använda den..

Men jag hoppas väl att det kommer bli bättre, positiv till att det är en jätte bra chef på den avdelning så det känns betryggande!

Men nya äventyr och nya erfarenheter!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: