++Blommor och fjärilar med ljuvmelodi


Nu är det ju så att de flesta killarna jag känner eller i huvudtaget för den delen!
Säger att tjejer inte bajsar!!

Utan att det bara kommer blommor, fjärilar och ljuvamelodier eller vi har ju oxå den med rosa moln som luktar sommar..

Men asså tyvärr killar, vill inte förstöra eran bubbla.
MEN vi skiter illa luktande ljusbruna/mörkabruna ibland rinnande ibland hårda korvar vi med.


Åh nu tjejer eller alla blogg läsare så tänkte jag ge er ett bajstips!!

Om vi säger att ni är hemma hos någon annan, på jobbet, resturange eller bara någon annan stanns där ni tycker det känns jobbigt att det ska kunna vara så att nästa personen som kommer in känner att ni har bajsat.
Så har jag det bästa tipset ever, som en av min gamla arbetskollega (GinaHoe) berättade för mig!!

  • Efter du bajsat och har spolat och ska tvätta händerna. Ta lite extra tvål, sedan gnuggar du händerna med den samtidigt som du cirkulerar runt händerna runt överallt på toan, du kan även ta lite mera tvål och viffta lite oxå!!

Det funkar hur bra som helst och jag mår alltid bättre av att göra så!!

BRING IT.
BY: sis1

älskar din blogg!!

2011-01-16 05:17:03
http://bossbitch.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: